Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:40:23 GMT

کاهش ۹۰ درصدی ورود زائر در نوروز ۹۹ به مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۱۵۶

کاهش ۹۰ درصدی ورود زائر در نوروز ۹۹ به مشهد

به گزارش روز دوشنبه استانداری خراسان رضوی, محمد صادق براتی افزود: علاوه بر توصیه های مکرر مسوولان وزارت بهداشت که مردم را از سفرهای نوروزی منع کردند مدیران استانی نیز از روزهای قبل از سال نو بارها از هموطنان خواستند از سفر به مشهد پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: هتل ها و اقامتگاه‌های نوروزی در استان و به ویژه مشهد تعطیل و از همه مهمتر بارگاه منور رضوی بر روی زوار و مجاوران بسته شد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: میزان سفر به مشهد بسیار کاهش داشته است که می توان دلیل آن را اعمال سختگیری‌ها در مبادی ورودی استان و شهرها از جمله مشهد و همکاری مردم برای اجتناب از سفر جهت قطع زنجیره شیوع کرونا دانست. 

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی