Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:04:12 GMT

ساماندهی طلبه‌های جهادگر برای تغسیل جانباختگان کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۱۶۲

ساماندهی طلبه‌های جهادگر برای تغسیل جانباختگان کرونایی

در حالی که عده‌ای از ترس سرایت ویروس کرونا، جرأت نزدیک‌ شدن به پیکر فوت‌شدگان را ندارند، این طلبه‌ها آگاهانه و با علم به خطرات موجود، وارد میدان می‌شوند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نیت که انجام کار برای رضای خداوند باشد، دیگر فرقی ندارد که در خط مقدم جنگ با دشمن باشی و یا در بحران سیل و زلزله و یا حتی در غسالخانه؛ آن هم تغسیل بیماران کرونایی!

هر جایی که خدمات اجتماعی و فرهنگی باشد، پای چند طلبه هم به میان می‌آید؛ اصلاً انگار در مرام طلبگی این منش گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع تغسیل جانباختگان کرونایی از روزهای اول شیوع این ویروس، مطرح شد و ترس و وحشتی را به‌وجود آورد اما ترس و هراس از تغسیل و تکفین اموات کرونایی این فرصت را به طلبه‌های جهادگر داد تا به میدان عمل بیایند.

سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام فراخوان توانسته است تعداد زیادی از طلبه‌های جوان را برای تغسیل جانباختگان کرونایی به کار بگیرد.

حجت‌الاسلام سهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم درباره حضور داوطلبانه طلاب جهادگر در قضیه تغسیل بیماران کرونایی گفت: بدون هیچگونه اطلاعیه، گروهی از طلاب (خواهران و برادران) برای بحث تغسیل و تکفین متوفیان ویروس کرونا مراجعه کردند و داوطلب شدند.

وی ادامه داد: موضوع را با مسئولان بهشت معصومه (س) مطرح کردیم و آنها از این خدمت داوطلبانه و مخلصانه طلاب استقبال کردند.

حجت‌الاسلام سهرابی، فداکاری این طلبه‌های جهادگر را بی‌نظیر دانست و گفت: در حالی که عده‌ای از ترس سرایت ویروس کرونا، جرأت نزدیک‌شدن به پیکر فوت‌شدگان را ندارند، این طلبه‌ها آگاهانه و با علم به خطرات موجود، وارد میدان می‌شوند.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT7 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا جهادگر گروه های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌ توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد