Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:42:27 GMT

همدردی کروس با روزنامه نگاری که از کرونا لطمه جانی دید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۴۱۶

همدردی کروس با روزنامه نگاری که از کرونا لطمه جانی دید

هافبک تیم ملی آلمان و عضو باشگاه فوتبال رئال مادرید از یک روزنامه نگار اسپانیایی در بحران کرونا حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تونی کروس از یک روزنامه نگار ورزشی در کشور اسپانیا که افرادی از خانواده اش را به خاطر کرونا از دست داده، حمایت معنوی کرد.

بعد از آنکه در کشور اسپانیا، ویروس کرونا شیوع گسترده ای پیدا کرد و باعث کشته شدن افراد زیادی شد، «ایگناسیو آلبرتو» که سال ها برای رسانه های اسپانیایی گزارش تهیه کرده، 2 تن از افراد خانواده اش را قربانی این ویروس دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر بزرگ و پدرش که مدتی به این ویروس آلوده شده بودند، برابر آن نتوانستند مقاومت کنند. به همین خاطر جان خود را از دست دادند.

تونی کروس نیز در پیامی ویدیویی با آلبرتو ابراز همدردی کرد و به حمایت معنوی از او پرداخت.

ستاره تکنیکی که از سال 2014 برای رئال مادرید به میدان رفته، گفت:سلام ایگناسیو. امیدوارم بتوانی بر این دوره سخت غلبه کنی.

کروس افزود:تو را در آغوش می گیرم و با تو ابراز همدردی می کنم.

ایگناسیو در 3 روز گذشته ابتدا مادربزرگ و بعد پدرش را به خاطر کرونا از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید آلمان اسپانیا ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین