Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم گفت: برخی از فروشگاه‌های بزرگ در این وضعیت تخفیف ویژه می‌دهند که سبب می‌شود مردم اقدام به خرید بیشتر و هجوم آوردن به این فروشگاه‌ها کنند که خود عاملی برای گسترش و شیوع بیماری کرونا می‌شود. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نحوه و چگونگی فعالیت فروشگاه‌های بزرگ اظهار داشت: برخی‌ها نظرشان این بوده که این فروشگاه‌ها را تعطیل کنند اما به دلیل اینکه شایعه کمبود ارزاق در حال رونق گرفتن بود مسئولان تصمیم گرفتندکه فروشگاه‌های بزرگ به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم با تأکید بر برخورد جدی با فروشگاه‌های بزرگ که برابر ضوابط عمل نمی‌کنند، عنوان کرد: استفاده از ماسک، استفاده از وسایل ضدعفونی، رعایت فاصله به‌ویژه پشت صندوق و هنگام برداشتن محصول از قفسه‌ها، ترویج فروش الکترونیکی و پرهیز از اعلام فروش فوق‌العاده ازجمله نکاتی است که باید در این فروشگاه‌ها رعایت شود.

 وی بیان کرد: برخی از فروشگاه‌های بزرگ در این وضعیت تخفیف ویژه می‌دهند که سبب می‌شود مردم اقدام به خرید بیشتر و هجوم آوردن به این فروشگاه‌ها کنند که خود عاملی برای گسترش و شیوع بیماری کرونا می‌شود.

حیدری افزود: اگر این فروشگاه‌ها در پی فروش بیشتر و تخفیف ویژه به مردم هستند از روش الکترونیکی و فروش اینترنتی استفاده کنند، نباید کاری کرد که فروشگاه‌ها شلوغ شده و سلامتی مردم به خطر بیفتد.

توزیع اقلام بهداشتی در فروشگاه‌‌های اینترنتی قزوین/ 200 هزار ماسک در اختیار کادر درمان قرار می‌گیرداستاندار البرز: انبارها و فروشگاه‌ها مملو از کالاست/ مسئولان در محل کار و مردم در خانه بمانندفروشگاه و کارگاه عرضه و تولید الکل تقلبی در کاشان کشف و پلمب شد

فرماندار قم با تأکید بر رعایت استانداردهای لازم از سوی فروشگاه‌های بزرگ ابراز کرد: به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های محلی هم توصیه می‌کنیم که با رعایت نکات بهداشتی مردم را یاری بدهند، همچنین این فروشگاه‌ها می‌توانند در قیمت‌گذاری و تخفیف به مردم با آنان همراهی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: فروش ویژه از سوی فروشگاه‌های بزرگ ممنوع بوده و خلاف مقررات و اصول بهداشتی فعلی است اما فروشگاه‌های کوچک‌تر و سوپرمارکت‌ها می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند و در خدمت مردم باشند.

حیدری در پایان با تأکید بر بسته شدن فروشگاه‌‌هایی که اقلام غیر ضرور به فروش می‌رسانند، گفت:  لوازم‌خانگی و پوشاک ازجمله این فروشگاه‌هایی هستند که جزو کالاهای غیرضرور به‌حساب آمده و هیچ ضرورتی ندارد که در این شرایط اقدام به باز بودن مغازه‌های خودکرده و سبب تجمعات غیرضرور شوند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های بزرگ فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳