Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران رحمانی هنرمند نقاشی که در برنامه «عصر جدید» تابلویی از لبخند سردار حاج قاسم سلیمانی خلق کرد، انگشتر این شهید والامقام را از جانب خانواده ایشان، هدیه گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران رحمانی هنرمند نقاش کشورمان که در برنامه «عصر جدید» با خلق تابلویی از لبخند سردار حاج قاسم سلیمانی، نمایشی جذاب از تکنیکی جدید در نقاشی هایپررئال ارائه کرد، شب گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دریافت انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان هدیه از سوی خانواده سردار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتشار تصویر این انگشتر در نوشته‌ای کوتاه نوشت: «بماند به یادگار

انگشتر حاج قاسم

یک اتفاق باورنکردنی

ان‌شاالله لایق این هدیه خاص باشم.»

رحمانی همچنین در استوری خود نیز نوشت: «این هدیه از طرف خانواده محترم حاج قاسم خیلی برای من با ارزش و جذاب بود.

من کاری نکردم که لایق محبت شما باشم. ممنون و ارادتمندم»

مهران رحمانی پیش از این درباره انگیزه خلق این اثر و نیز برنامه خود برای ادامه حضور در برنامه «عصر جدید» توضیحاتی ارائه کرده و گفته بود: دوست داشتم پرتره سردار سلیمانی را در برنامه «عصر جدید» اجرا کنم و از قبل نیز برنامه‌ریزی دقیقی از نوع فرم پوشش گرفته تا حرکات قلم را طراحی کرده بودم و بسیار خوشحالم که این اجرا به خوبی انجام شد و موردتوجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب لباسی که به تن داشتم به این دلیل بود که بگویم یک جوان امروزی هستم و آرمان و هدف خودم را دارم و نشان دهم که همسو با هدفم حرکت می‌کنم. البته برخی می‌گفتند که برای اجرای این اثر و سلام نظامی، باید لباس نظامی می‌پوشیدم اما می‌خواستم بگویم جوان امروزی اگر ایده‌ای دارد ارتباطی به لباس و قیافه‌اش ندارد.

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی