Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا دافعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از روز شنبه اتوبوسرانی اصفهان تنها با ۲۷ خط به شهروندان خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: پایان هر سال جلساتی در خصوص نیازسنجی مناطق به اتوبوس تشکیل می شود و با بهره مندی از سامانه های bis و خروجی سیستم های اصفهان کارت، میزان استفاده مسافران در ایام نوروز سال قبل بررسی و جمع بندی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه اینکه برخی خطوط به دلیل کاهش مسافر و حتی عدم مسافر غیر فعال و الباقی خطوط نیز با در نظر گرفتن میزان استقبال مسافر برنامه ریزی و تعداد اتوبوس مورد نیاز پیش بینی می شود.

کاهش ظرفیت خطوط اتوبوسرانی به یک سوم

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان با حدود یک سوم ظرفیت یعنی ۲۷ خط از شنبه شانزدهم فروردین به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرروابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بیان داشت: با توجه به جلسات و مصوبات ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان به منظور کاهش شیوع این بیماری، اتوبوسرانی نیز سرویس دهی را کاهش داد. به طوری که در آخرین تصمیم گیری در جلسه روز دوشنبه ۱۱ اسفند مقرر شد ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه و روز های تعطیل ناوگان کلاً غیرفعال و ۲۷ خط تا اطلاع ثانوی در سطح شهر سرویس‌دهی داشته باشند.

وی ابراز داشت: با شروع فعالیت ادارات لازم است که مجدداً با هماهنگی مسئولین در خصوص تغییر سرویس دهی از جمله افزایش یا کاهش بررسی و جمع بندی شود.

دافعیان با اعلام ساعت کار اتوبوس های اصفهان از ۶ صبح تا ۲۱ شب گفت: اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها تا اطلاع ثانوی، خدمات رسانی ندارد و در زمان حاضر سرویس دهی به باغ رضوان انجام نمی شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان ایام نوروز خدمات رسانی خدمت رسانی مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اتوبوسرانی اصفهان سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران