Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@11:21:43 GMT

بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۲.۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۰۹۶

بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۲.۴ درصد کاهش یافت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پروانه نیک‌مرام افزود: برآورد نقطه‌ای نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰.۱ درصد بوده است که نیم درصد پایین تر از میانگین کشوری است.

وی اظهار کرد: کاهش ۲.۴ درصدی نرخ بیکاری در زمستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفقیت و دستاورد بزرگی محسوب می‌شود که با تلاش‌های شبانهروزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دیگر نهادهای متولی به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برآورد نقطه‌ای نرخ بیکاری در زمستان سال ۱۳۹۷ استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲.۵ درصد بود که زمستان امسال این عدد به ۱۰.۱ درصد رسیده و از این رو نرخ بیکاری در زمستان امسال نسبت به زمستان سال گذشته بهبود یافته است.

نیک‌مرام افزود: در مجموع نرخ بیکاری در ۱۸ استان بیشتر از کهگیلویه و بویراحمد و در ۱۲ مورد دیگر نرخ بیکاری کمتر از این استان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مشکلاتی از قبیل ضعف سرمایهگذاری در این استان، نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مختلف و دیگر موارد از دیر باز تاکنون آثار چشمگیری بر میزان بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند.

وی بیان کرد: امید است با همراهی روزافزون مسئولان و ایجاد زیرساخت‌های لازم بتوانیم زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم تا در نهایت به جهش تولید و توسعه استان منجر شود.  

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.

کد خبر 498321 برچسب‌ها استان کهگیلویه بیکاری - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه بیکاری ایران کهگیلویه و بویراحمد نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور