Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:57:39 GMT

آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۳۷۱

آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!

به گزارش خبرگزاری مهر ، فرانک مولینارو آزادکار وزن ۶۵ تیم کشتی آمریکا، پس از تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو، قید کشتی گرفتن را زد. مولینارو که در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل به عنوان پنجم رسیده بود، در این مورد گفت: قرار بود در رقابت های انتخابی المپیک که قرار بود این هفته در کشور آمریکا برگزار شود، حضور یابم و شانس خود را برای شرکت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو امتحان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی گیر ۳۱ ساله ادامه داد: همه چیز با قرنطینه و سپس تعویق المپیک اتفاق افتاد و وقتی فهمیدم که المپیک تا یکسال دیگر برگزار نمی شود، به این نتیجه رسیدم با زمانبندی که برای زندگی خود دارم نمی توانم دیگر ادامه دهم. خصوصا اینکه کشتی آمریکا در این وزن نیز سهمیه المپیک را ندارد.

مولینارو گفت: مهمترین چیز برای من زمان است و صادقانه باید بگویم هرگز نمی دانستم چه زمانی دست از کشتی گرفتن بر می دارم. اما در حال حاضر رفتن از دنیای قهرمانی معقول تر از ادامه دادن است.

وی در مورد تجربه حضورش در المپیک قبلی اظهار داشت: وقتی برای اولین دیدار خود را گرم می کردم واقعا برای من حضور در این مسابقات خارج از واقعیت بود و گفتم سرانجام به جایی رسیدم که می خواهم با بهترین نفرات جهان کشتی بگیرم. به این باور رسیدم می توانم همه را شکست دهم، چراکه برای رسیدن به این موقعیت حدود ۲۰ سال تمرین کرده بودم و ناکامی و موفقیت را آموختم. تجربه شگفت انگیزی بود و امیدوارم بتوانم از چیزهای زیادی که یاد گرفتم برای مربیگری و پیشرفت شغلی ام استفاده کنم.

مولینارو در المپیک ۲۰۱۶ برزیل در دیدار رده بندی با قبول شکست مقابل فرانک چامیزو ایتالیایی پنجم شد.

کد خبر 4893281 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد ایالات متحده آمریکا المپیک ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی احمد سعادتمند المپیک 2020 توکیو فدراسیون فوتبال فیفا مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!