Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:20:55 GMT

نگرانی چین از مبتلایان بدون علامت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۱۰۷

نگرانی چین از مبتلایان بدون علامت

روند تک رقمی بودن مبتلایان محلی در چین همچنان ادامه دارد و کره جنوبی نیز به کاهش تعداد ابتلای روزانه امیدوار است.

به گزارش مشرق، کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد امروز (دوشنبه) گزارش داد در ادامه روند نزولی مبتلایان روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، ۳۹ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، از این میان البته فقط یک مورد به‌صورت محلی داخل خاک چین (در شهر ووهان مرکز استان هوبه) رخ داده و مابقی ۳۸ مبتلا از خارج از این کشور آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تعداد ۷۸ مبتلای بدون علامت نیز در چین شناسایی شده که به گفته مسئولان درمانی این کشور، محل نگرانی بزرگی برای آنهاست زیرا می‌توانند به راحتی ویروس را به دیگران منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: همکاری ایران و چین در بحران کرونا سبب اتحاد بیشتر دو کشور خواهد شد ژاپن وضعیت اضطراری ملی اعلام می‌کند هاآرتص: بحران کرونا موجب مرگ نئولیبرالیسم می‌شود

بر اساس آمار اعلامی جدید، طی بیست‌وچهار ساعت گذشته نیز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند که هر دو در شهر ووهان بودند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۱۷۰۸ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۳۳۱ نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان، ۷۷۰۷۸ نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا ۱۲۹۹ مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

در کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید۱۹ را در شرق قاره آسیا دارد - روند کاهش تعداد مبتلایان روزانه به این بیماری ادامه دارد.

رویترز به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی گزارش کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

همچنین از روز گذشته تا کنون، فقط یک نفر به تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی افزوده شد.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی به ۱۰۲۸۴ نفر و تعداد کل فوتی‌های آن نیز به ۱۸۶ تن رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید کره جنوبی چین کرونا ویروس کرونا ووهان کووید ۱۹ کره جنوبی تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید