Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و همچنین زمان و شیوه برگزاری امتحانات دانشآموزان، خبر داد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس در روزهای (19 و 20 فروردین) جلسه علنی دارد و نمایندگان در جلسات حضور می‌یابند، جلسه کمیسیون نیز با هماهنگی با وزرای علوم و آموزش و پرورش در یکی از روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه برگزار می‌شود.

نحوه فعالیت دانشگاه‌ها تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام شدوزارت علوم اعلام کرد| تنها مرجع تصمیم‌گیر درباره آغاز فعالیت‌های دانشگاه ستاد کرونا است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در این جلسه نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بررسی می‌شود، اظهار داشت: قرار است وزرای علوم و آموزش و پرورش گزارشی از وضعیت آموزش مجازی، تصمیم‌گیری درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی و همچنین زمان و نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان، گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

عباسی تصریح کرد: در ادامه جلسه قرار است تا لوایح و طرح‌های اعاده شده از سوی شورای نگهبان به کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات ویروس کرونا مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات ویروس کرونا مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات ویروس کرونا مجلس کمیسیون آموزش دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه اول این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد. 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای جمع‌بندی درباره بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تشکیل شد.

وی توضیح داد: کمیسیون تلفیق در آخرین جلسه خود تصمیم به تشکیل کمیته‌های تخصصی گرفت، کمیته‌های تخصصی در جلساتی بخش‌های مرتبط با لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و به هیات رئیسه تلفیق ارائه کردند. امروز گزارش جمع‌بندی در کمیسیون و با حضور نماینده دولت بررسی و تصویب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق برای ثبت پیشنهادات نمایندگان بارگذاری می‌شود لذا احتمالا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی در پایان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تغییرات اندکی در بخش دوم لایحه بودجه اعمال کرده و تغییرات محسوس نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی