Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهر زاهدان متاسفانه بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و بیمارستان‌ بوعلی تخت‌هایش پر شده است و دیگر تخت خالی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان‌های خاتم و علی ابن ابیطالب بیماران پذیرش می‌شوند و به طور متوسط روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ فرد به آمار مبتلایان کرونا در زاهدان اضافه می‌شود که ما را نسبت به پیک یا شیوع موج دوم بیماری در زاهدان و زابل نگران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص مناطق سفید در مواجهه با «کرونا ویروس» گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کردند وضعیت بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است؛ من نمی‌دانم این اطلاعات را ایشان از کجا آورده‌اند؟

شهریاری تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان سفید نیست و نمی‌شود گفت مردم به زندگی عادی خودشان بازگردند. 

وی در پاسخ  به سوالی مبنی بر این‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا حد در سیستان و بلوچستان رعایت شد، بیان کرد: متاسفانه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ما خیلی رعایت نشد و یکی از نگرانی ما هم همین موضوع است که مردم سیستان و بلوچستان مانند بسیاری از نقاط کشور این بیماری را جدی نگرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان