Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:27:34 GMT

محموله‌ اقلام خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۵۲۲

محموله‌ اقلام خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف شد

قاسم امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران شبکه بهداشت محیط این شهرستان حین بازدید از گلوگاه «سه‌راهی برهان» به یک دستگاه خودرو باری که از سمت اردبیل به این شهرستان در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو  ۷۵ کارتن مواد خوراکی شامل ۴۲۵ بسته مواد غذایی شامل انوع تنقلات بدون مجوز بهداشتی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مواد به دلیل نداشتن مشخصات و معلوم نبودن شرایط ساخت و نگهداری و غیرقابل مصرف بودن، می‌توانست سلامت شهروندان را با خطر مواجه کند و به همین علت با دستور مراجع قضایی از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

وی اضافه کرد: این محموله کشف شده که ارزش ریالی آن بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، هم‌اکنون در پارکینگ شبکه بهداشت و درمان توقیف بوده و با اتمام مراحل اداری در مکان مناسبی امحا خواهد شد.

مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد بیان کرد: طرح سلامت نوروزی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ادارات اتاق اصناف، نظارت بر اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، استاندارد از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: ۱۸ بازرس در قالب تیم‌های ۲ نفره در اجرای این طرح مشارکت دارند و در طول اجرای آن تمامی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس حداقل یکبار مورد بازدید قرار می‌گیرند.

«امینی»، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص عرضه مواد غذایی یا تخلف با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد تماس بگیرند.

وی از شهروندان خواست مواد غذایی موردنیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت بهداشت و درمان تهیه کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد تلفن شبکه بهداشت و درمان صنعت معدن و تجارت کشف و ضبط بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن