Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@22:41:03 GMT

شعار «جهش تولید» از فولاد مبارکه سرچشمه خواهد گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۵۳۴

به گزارش ایلنا، پروین صالحی منتخب مردم شریف شهرستان در بازدید از شرکت فولاد مبارکه و دیدار صمیمانه با مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت گفت: علی رغم ریسک‌های بالایی که در حوزه ویروس کرونا وجود دارد، با عنایت به شعار مقام معظم رهبری که سال ۹۹ را سال "جهش تولید" خواندند، بر خود لازم دیدم که از نزدیک به مدیران و کارکنان این شرکت خدا قوت گفته و حمایت خود را از تولید اقتصادی اعلام دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه ستاره ای است که بر تارک صنعت و اقتصاد ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال درخشیدن است.

منتخب مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در تولید ناخالص ملی کشور خاطرنشان کرد: انتظار می رود که این قطب صنعتی کشور در سال جدید هم گام های بسیار بلندی در این راستا بردارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای توسعه های پیش رو و جهش تولید در این شرکت علاوه بر ارتقای اقتدار این شرکت در جهان به رونق اقتصاد ملی و کاهش معضل بیکاری خواهد انجامید، که قابل تقدیر است.

صالحی اظهار داشت: چشم امید تولید و رونق اقتصادی کشور به کارخانجاتی نظیر فولاد مبارکه است. به یقین همت والای کارکنان و ریسک پذیری قابل تقدیر مدیریت ارشد این شرکت انشاءالله از تحریم های اقتصادی فرصتی عالی خواهد ساخت.

منتخب مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سنوات اخیر کارآمدی و نقش تولید بهتر از هر زمان دیگر در رفع تحریم ها مؤثر واقع شده است؛ از این رو به همراه سایر همکاران خود در مجلس شورای اسلامی تمامی توان خود را در حمایت از فولاد مبارکه و تسهیل شرایط تامین حداکثری مواد و اقلام مورد نیاز این شرکت به کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید کوتاه فقط با بخش های مختصری از ظرفیت ها و توانمندی های فولاد مبارکه آشنا شدیم، بنابراین با از بین رفتن ویروس کرونا و در فرصتی دیگر با سایر واحدهای این کارخانه معظم آشنا خواهیم شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد ایران بیکاری پیروزی انقلاب اسلامی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، خالقی پور در جمع بانوان صنعتگر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها زنان در فعالیت‌های اقتصادی گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید، مشارکت مردمی» نامگذاری شده است که فعالان اقتصادی در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه بانوان صنعتگران هم در تحقق شعار نقش سنگینی برعهده دارند اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همگان و بخش خصوصی بتوانیم در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی گام برداریم.

مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده تصریح کرد: برای پررنگ‎تر شدن فعالیت‌های زنان در صنعت و تولید اقداماتی در دست اقدام است.

خالقی پور اظهار داشت: برای منتخبین دیدار با رییس جمهوری در روز صنعت معدن امسال، بر اساس ۲ فاکتور انتخاب می‌شوند که یکی اینکه رئیس واحد تولیدی زن باشد و دیگر اینکه که بانوان شاغل در واحد تولیدی ۵۰ درصد آنها سرپرست خانوار باشند.

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • تجمع اعتراضی در مجتمع مس سرچشمه 
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند