Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفید گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد برای کمک به اعطای وام های کم بهره برنامه ریزی ها را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «غلامعلی سفید» در نشست اعضای شورای اسلامی شهر یزد با حجت الاسلام محمد صدوقی، مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی با اشاره به تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا و اقدامات قابل تقدیر خانه فرهنگ صدوقی استان یزد اظهار داشت: در شرایط ایجاد شده بخشی از افراد دچار بیکاری شدند که خوشبختانه از سوی بخش خصوصی و خیرین اقدامات موثری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کمک های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد اشاره کرد و از توزیع بسته های حمایتی با توجه به تعطیلی شب بازارها و مشکلات به وجود آمده برای معیشت افراد فعال در این بازارها خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان با تاکید بر لزوم تامین منابع برای کسب و کارهای آسیب دیده اذعان کرد: شورای شهر و شهرداری یزد برای کمک به اعطای وام های کم بهره برنامه ریزی ها را انجام می دهد.

یادآور می شود که در این جلسه که برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده در مواجهه با کرونا برگزار شد جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد، دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیامدهای اقتصادی کرونا خانه فرهنگ صدوقی یزد مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس پیشگیری از ویروس کرونا کرونا ویروس مقابله با کرونا شورای اسلامی شهر یزد رئیس شورای شهر یزد رئیس شورای اسلامی شهر یزد ویروس کرونا شبستان یزد شورای شهر یزد کرونا شورای اسلامی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب