Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:01:04 GMT

الرایه: الاهلی امیدابراهیمی را برمی گرداند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۶۰۹

الرایه: الاهلی امیدابراهیمی را برمی گرداند

روزنامه الرایه در گزارشی به تحرکات مسئولان باشگاه الاهلی برای تقویت تیم در فصل آینده پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه رقابت های این فصل لیگ ستارگان مثل بسیاری از لیگ های فوتبال در جهان مشخص نشده است روزنامه الرایه در گزارشی به تحرکات سران باشگاه الاهلی برای خرید و فروش ستاره های خارجی برای فصل آتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این گزارش نویسنده به امید ابراهیمی ستاره ایرانی پرداخت که به صورت قرضی یک فصل را در یوپن بلژیک گذراند. ملی پوش ایرانی که به خاطر اختلاف با سرمربی اسپانیایی سابق الاهلی مجبور به ترک دوحه و انتقال قرضی به یوپن تیم تحت اختیار کمپ آسپایر شد یکی از کلیدی ترین بازیکنان در ژوپیرلیگ شد.


به نوشته الرایه سران الاهلی با توجه به این که یک سال دیگر با ابراهیمی قرارداد دارند تصمیم به بازگرداندن او و تقویت میانه میدان خود برای فصل آتی دارند. همچنین بنا به این گزارش از جمع پنج خارجی حال حاضر الاهلی سه نفر کنار گذاشته می شوند تا با جذب نفرات جدید این تیم برای فصل آتی یکی از مدعیان ایستادن در بین چهار تیم اول جدول لیگ ستارگان باشد.

 

تیم ملی ایران یوپن امید ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران یوپن امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت