Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@03:34:35 GMT

پشت پرده ترور فرمانده ارشد حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۶۵۶

پشت پرده ترور فرمانده ارشد حزب‌الله

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عصر شنبه ترور محمد علی یونس، یکی از فرماندهان حزب‌الله به دست گروهی ناشناس اعلام شد و جسد او در داخل یک خودرو در مسیر دو شهرک پل قعقعیه و زوطر غربی با آثار ضربات چاقو و شلیک تیر یافت شد، خودرو‌های گشتیِ دستگاه‌های امنیتی مختلف لبنان نیز برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این لحظه چگونگی این ترور و اینکه آیا نتیجه عملیاتی امنیتی بوده یا اختلافات مالی محمد علی یونس با یک گروه خاص، مشخص نشده است، اما بیانیه منتشر شده از سوی حزب‌الله در بزرگداشت یونس به عنوان یکی از شهدای این حزب، حاکی از آن است که این ترور مرتبط با فعالیت‌های امنیتی او بوده است.

سایت "جنوبیه" که مخالف حزب‌الله است، به نقل از برخی منابع اعلام کرد: "یونس به همراه یکی از نیرو‌های حزب‌الله در ماموریت تعقیب یکی از اهداف بوده که در منطقه زوطر در کمین سنگین سه خودرو گرفتار و راه‌های خروج به روی آن‌ها مسدود می‌شود و یونس و همراهش هدف تیراندازی قرار می‌گیرند، در این تیراندازی یونس جان خود را از دست می‌دهد و همراهش زخمی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود؛ همان فردی که در ادامه از روی اشتباه قاتل فرض می‌شود".

این منابع در ادامه گفتند: گروهی از مقاومت اسلامی با حضور در محل ترور آنجا را محاصره کردند، آن‌ها از قبل سرنخ‌هایی از پرونده حساسی که یونس درگیر آن بود، در اختیار دارند.

آن‌ها افزودند: اطلاعات حزب‌الله نشان می‌دهند که احتمالا ترور یونس نقشه موساد اسرائیل و مزدوران آن بوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حزب الله لبنان موساد پارسی خبر حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • ببینید | طرح مجاهدین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت الله بهشتی !
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد