Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط حضور دانشجویان دکتری از اول اردیبهشت ۹۹ توسط معاونت آموزشی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاونت آموزشی وزارت علوم پیرو تصمیمات جلسه17 فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آمورش عالی ابلاغ کرد که به شرح زیر است:

بر اساس این بخشنامه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز هستند از آغاز اردیبهشت‌ماه 99 امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در مراکز خود فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلاس‌های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلاس‌های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود. در ادامه این بخشنامه آمده است:

دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حتی الامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه‌ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آنها در روزها و زمان‌هایمختلف تنظیم شود.

وزارت علوم نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه‌ها رااز 16 فروردین اعلام کردوزارت علوم اعلام کرد| تنها مرجع تصمیم‌گیر درباره آغاز فعالیت‌های دانشگاه ستاد کرونا است

همچنین قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت‌های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحوی موثر باید ضدعفونی شوند.

همچنین همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند. در ادامه این بخشنامه آمده است:

دانشگاه‌ها تلاش کنند تا دوره‌ها و رشته‌های نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شود و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها نیست.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا منصور غلامی وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه ها وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود