Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال دانشجویی با اشاره به تصمیمات متزلزل دولت در مقابله با کرونا به روحیه همکاری مردم لطمه می زند ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سجاد اسدی، دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد دولت در مقابله با کرونا با اشاره به اختیارات دولت در فرماندهی مبارزه با این بیماری اظهار داشت: دولت علاوه بر اختیاراتی که برای  مقابله با این بیماری دارد از همکاری همه بخش ها نیز برخوردار است و بخش های مختلف نظامی و مردمی کشور برای کمک به دولت به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات دولت در مقابله با این بیماری قبل از شیوع بیماری در کشور شروع شده بود، یادآور شد: قطعا می شد قبل از ورود کرونا به کشور تمهیدات و پیش بینی هایی را درباره مقابله با این بیماری صورت داد. از وسایل پیشگیری و ملزومات لازم گرفته تا فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا، تا دولت  و مردم دچار سردرگمی نشود. 

دولت به کارگران و مشاغل آسیب دیده از کرونا توجه بیشتری کند

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه شاهد عدم تصمیمگیری مدبرانه و واحد از سوی دولت در این زمینه هستیم، تصریح کرد: درباره مدیریت دولت شاهد انتقادات و مسائل مختلفی هستیم که یکی از این مسائل تصمیم گیری های متناقضی است که گرفته می شود. مثلا امروز تصمیمی اخذ میشود و بعد از چند روز این تصمیم به شکل 180 درجهای تغییر میکند و تصمیمات جدیدی اخذ میشود. اظهارات  رئیس جمهور درباره عادی شدن وضعیت کشور از شنبه معروف و غیره در این زمینه قابل توجه است.

وی به تصمیم دیر هنگام دولت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (قرنطینه) شهرها و استان ها اشاره کرد و گفت: اصرار به جلوگیری نکردن از مسافرت های نوروزی علیرغم هشدارهای متخصصان از دیگر مسائلی بود که باید مورد توجه قرار می گرفت.

اسدی به موضع ناهماهنگ بخش های مختلف دولت در این روزها اشاره کرد و گفت: در حالی که رئیس جمهور و بخشی از دولت مردم را به در خانه ماندن تشویق می کنند، وزارت نفت اعلام می کند اگر  راننده ها سهمیه بنزین خود را استفاده نکنند، سهمیه آنها سوخت می شود یا نامه معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره بازگشایی کسب و کارها، ناهماهنگی هایی را  بین دولتمران نشان می دهد. 

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: دولت در برهه های مختلف از کمک اقتصادی به مردم و کسب و کارهای آسیب دیده گفته اما مردم هنوز نمی دانند چه تصمیمی برای معیشت آنها گرفته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بهتر کشورمان در مقابله با کرونا نسبت به سایر کشورها، تاکید کرد: قطعا ما شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها از جمله اروپایی ها داریم که به وجود روحیه ایثار و از خودگذشتگی مردم ما بر میگردد. در این روزها شاهد اتفاقات مبارک و زیبایی در بیمارستانها از سوی کادر درمانی، پرستاران و پزشکان بودیم. گروههای جهادی با حضور در این عرصه نیز نشان دادند همیشه  و همه جا پای کار هستند.

اسدی خاطر نشان کرد: تصمیمات متزلزل دولت در این شرایط ممکن است به روحیه همکاری مردم لطمه بزند و خدای نکرده  طی روزهای آینده کانونهای  شیوع بیماری بیشتر شود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دولت یازدهم ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت یازدهم ویروس کرونا دولت یازدهم ویروس کرونا مقابله با کرونا دولت در مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند