Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاکنون475 هزار عدد ماسک در کارگاه‌های تولیدی فنی و حرفه‌ای این استان تولید شده‌است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی امروز در جمع خبرنگاران  از تولید 475 هزار عدد ماسک در کارگاه‌های تولیدی فنی و حرفه‌ای این استان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: این ماسک‌ها و وسایل پزشکی در 38 کارگاه تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا از سوی مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای و نیروهای جهادی روزانه 32 هزار عدد ماسک آماده و تحویل داروخانه‌های شبانه روزی و مراکز درمانی می‌شود.

دراهکی به تولید دو هزار و 400 دست لباس ایزوله و گان بیمارستانی به همت بخش دولتی و خصوصی فنی و حرفه‌ای اشاره و اضافه کرد: طرح تولید ماسک در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر این استان صورت می‌گیرد که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان در ابتدا به صورت پایلوت آن را اجراکرده است و این طرح در زمان حاضر در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 33 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای به طور مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده‌اند، افزود: به همت بخش خصوصی تاکنون 12 هزار جفت دستکش یکبار مصرف در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تولید و در اختیار مراکز درمانی و مردم قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، گفت : 182کارآموز فعال در 40 کارگاه مشغول دوخت ماسک، گان پزشکی و تولید دستکش برای نیاز جامعه پزشکی و مردم هستند.

وی اتوکلاو یا همان استریل کردن را از موارد مهمی دانست که در تولید این اقلام بهداشتی انجام می شود.

دراهکی اظهار کرد: کارگاه های تولید ماسک آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر کار خود را از 10 اسفند ماه آغاز کرده است و روزانه بخش قابل توجهی از ماسک مورد نیاز  جامعه پزشکی و مردم را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر آموزش تولید ماسک آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر کارگاه های تولید هزار عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل