Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: محمد یاراحمدی جزو کادر درمانی بود که در بیمارستان سقز به بیماران کرونایی خدمت می کرد که خود نیز پس از مدتی به این ویروس مبتلا شده و متاسفانه در راه مبارزه با کرونا ویروس نیز جان خود را از دست داد.

وی افزود: مردم باید بدانند که این پرستار شهید و جوان در راه خدمت به شهروندان و همشهریان خود جانش را در راه مبارزه با کرونا ویروس فدا کرد تا آنها بتوانند در سلامت به زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس علوم پزشکی کردستان یادآور شد: امیدواریم مردم و شهروندان کردستانی از این پس بیش از گذشته مسائل و هشدارهای بهداشتی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

لازم به ذکر است که طی چند روز اخیر یکی دو نفر دیگر از کادر بهداشت و درمان کردستان در شهرستان های بانه و سنندج هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند که وضعیت عمومی آن مناسب اعلام شده است.

کد خبر 4893304

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان شهید شهرستان سقز ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید استانداری قزوین ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت