Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@05:26:10 GMT

تاکید استاندار قم به خروج اتباع هندی از استان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۷۶۷

تاکید استاندار قم به خروج اتباع هندی از استان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام سرمست در دیدار با «گدام دارمندار»، سفیر هند در ایران از اعزام ۸۰۲ نفر از اتباع هندوستان به کشورشان طی ۵ مرحله خبر داد و گفت: مدیریت استان خواستار تسریع در بازگشت اتباع هندی حاضر در قم شد.

استاندار قم در این دیدار افزود: ایران و هندوستان در عرصه‌های مختلف همکاری‌های مشترک دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استان قم با ظهور نخستین علائم این بیماری تدابیر ویژه‌ای را برای حفظ سلامت شهروندان و نیز اتباع خارجی اندیشیدند.

این مسئول ادامه داد: حفظ سلامت و ارائه خدمات بهداشتی به صورت یکسان به اتباع خارجی از آغاز شیوع بیماری در قم انجام شده است و علیرغم اینکه دولت‌ها شهروندان خود را در اولویت خدمات رسانی قرار می‌دهند، اما چنین رویه‌ای در قم و جمهوری اسلامی رخ نداد.

سرمست به استقرار و سکونت اتباع هندی در ۵۰ نقطه از شهر قم اشاره کرد و گفت: با شیوع بیماری، ساماندهی اتباع هندی در هتل‌های قم و قرنطینه ایشان و نیز درمان بیماران در دستور کار قرار گرفت. همچنین پذیرایی خوبی بر اساس فرهنگ میزبانی که ناشی از سنت ایرانی اسلامی است از اتباع هندی صورت گرفت و برای اعزام آن‌ها به کشورشان، حتی از پروازهای ایرانی استفاده شد.

وی با اشاره به کنترل بیماری کرونا در قم گفت: استان قم در میانه راه بوده و هنوز مبارزه با این بیماری به مرحله‌ پایانی نرسیده است.

گدام دارمندار، سفیر هندوستان نیز در این جلسه در سخنانی با قدردانی از خدمات استان قم به اتباع هندی، امکانات پیشرفته درمانی و کادر پزشکی متخصص جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: هندوستان از چنین امکاناتی در راستای مقابله با بیماری کرونا برخوردار نیست.

سفیر هندوستان اولویت دولت هند را بازگرداندن شهروندان هندی دانست و افزود: به دنبال این هستیم تا بار درمان شهروندانمان از دوش ایران برداشته شود.

او با قدردانی ویژه از همراهی مدیریت استان در میزبانی و درمان اتباع هندوستانی در استان قم گفت: امیدواریم با پایان این بحران بتوانیم روابط با جمهوری اسلامی را قوی‌تر از گذشته تجدید کنیم.

کد خبر 498365 برچسب‌ها كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان قم اتباع هندی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده