Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:58:20 GMT

ادامه فاصله گذاری اجتماعی در قزوین تا ۲۲فروردین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۵۸۴۲

ادامه فاصله گذاری اجتماعی در قزوین تا ۲۲فروردین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در هجدهمین جلسه ستاد استانی پپیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تا اطلاع بعدی مسدود هستند و ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با یک سوم نیروهای خود فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص شروع به کار واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا ملزم به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و طبق مصوبه این ستاد، چنانچه هر واحد تولیدی و صنعتی پروتکل‌های تعریف شده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان را اجرا کند می‌تواند مجوز لازم را برای شروع کار در سال جدید اخذ نماید.
حبیبی گفت: پایش و غربالگری صنوف فعال شامل واحدهای صنفی ضروری باید به صورت تک به تک و فرد به فرد توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام گیرد و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شوند.
وی اضافه کرد: سازمان بسیج کارمندان در ادارات مختلف، ماموریت ضدعفونی و غربالگری کارکنان را بر عهده دارد و باید با جدیت در این زمینه وارد عمل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به واحدهای نانوایی استان بسیار تاکید شده است که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و به جای دریافت وجه نقد استفاده از دستگاه کارتخوان را در اولویت قرار دهند.
حبیبی گفت: ستاد تنظیم بازار استان نیز باید ضمن تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بر قیمت‌ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد تا شهروندان هیچ گونه دغدغه و نگرانی در خصوص کالاهای اساسی و قیمت آنها نداشته باشند.

46

کد خبر 1373378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد