Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- یکی از سوالات مهم و اساسی که ممکن است به ذهن خیلی از افراد برسد این است که چرا مردم امروزه تصاویر نه‌چندان جالب و عجیب و غریب از خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند؟ واقعاً کاربران چه فکری می‌کنند؟ جدیدترین چالش ویروسی در اینستاگرام که به نام “Untill Tomorrow” به معنای «تا فردا» معروف است، از کاربران می‌خواهد تصاویر بد و نه‌چندان جالبی که از خودشان دارند را منتشر کنند و به مدت 24 ساعت آن را در صفحه خود نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کاربران این مسئله را گردن «بی‌حوصلگی ناشی از قرنطینه» می‌دانند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی.ان.اِی لایف‌استایل، همیشه گفته‌اند که ذهنی که بیکار باشد، کارگاه شیطان است و چیزهای مختلفی به آن خطور می‌کند. امروزه بسیاری از مردم خودشان را در منزل قرنطینه کرده‌اند و هیچ کاری ندارند که انجام دهند. این انزوای خودخواسته برای افراد نوعی بی‌قراری ناخواسته به وجود آورده است و این بی‌قراری به یک چالش جدید اینستاگرام به نام «تا فردا» منتهی شد.
 
اگر سری به اینستاگرام خود بزنید، ممکن است چند عکس ناجور و ناخوشایند ببینید و تعجب کنید که چرا این افراد چنین تصاویری از خودشان منتشر کرده‌اند. می‌خواهیم از شما خواهش کنیم که زیاد شگفت‌زده نشوید؛ این افراد در چالش تا فردا شرکت کرده‌اند.  
شرکت در این چالش، مستلزم انتشار تصاویر نسبتاً قدیمی و ناخوشایند از خودتان در اینستاگرام است. همچنین باید این عکس را به مدت 24 ساعت در صفحه اینستاگرام خود نگه دارید و نباید آن را فوراً یا چند ساعت پس از انتشار حذف کنید.
 
شرط این چالش آن است که اگر کسی تصویری را لایک کند یا بپسندد که آن تصویر دارای هشتگ #untiltomorrow باشد، باید در این چالش شرکت کند و عکسی نامناسب از خود در اینستاگرام منتشر کند. این چالش هیچ هدف خاصی ندارد و تنها با هدف سرگرمی به راه افتاده است. از زمان آغاز این کمپین، بیش از 2.2 میلیون نفر در این چالش شرکت کرده‌اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام چالش Untill Tomorrow شبکه اجتماعی تصاویر ناخوشایند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: وزارت خزانه داری و وزارت امور خارجه اعلام کردند که دولت ایالات متحده روز سه شنبه اتهامات جنایی و تحریمی را علیه چهار ایرانی علنی کرده است. طبق این اعلامیه این افراد به دلیل یک کمپین سایبری که چندین شرکت آمریکایی را هدف قرار داد تحریم شده‌اند.

طبق ادعای وزارت دادگستری آمریکا تحریم هایی علیه دو شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک و داده افزار آرمان اعلام شد که به گفته وزارت خزانه داری متهمان حمله سایبری به آمریکا را به کار گرفته بودند.

دادستان های فدرال در منهتن گفتند که اهداف شرکت ها عمدتاً پیمانکاران دفاعی بودند که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشتند، در حالی که سایر اهداف شامل یک شرکت حسابداری مستقر در نیویورک و شرکت گردشگری مستقر در نیویورک بود.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: «فعالیت‌های ناشی از اقدامات ایران تهدیدی جدی برای امنیت ملی و ثبات اقتصادی آمریکا است». به گفته دادستان، متهمان حسین هارونی، رضا کاظمی فر، علیرضا نسب و کمیل سلمانی کمتر از ۳۰ سال داشته و اکنون آزاد هستند.

کد خبر 846880 منبع: شفقنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟