Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس اداره هواشناسی بندر مرزی آستارا گفت: طبق پیش بینی های سازمان، شاهد بارش بیش از ۹۰ تا ۱۲۰ میلی متری باران در شهرستان خواهیم بود و هر چه سریعتر حجم آب ذخیره شده در آبگیرها باید کاهش یابد.

فردین فرتوت نیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، شاهد ورود یک جبهه هوای سرد و بارشی به شمال کشور از امروز (دوشنبه ۱۸ فروردین) خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون آب زیادی در تالاب استیل عباس آباد و آبگیرهای سطح شهرستان ذخیره شده است، ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارش بیش از ۹۰ میلی متر در شهرستان، در حداقل ترین زمان ممکن باید دریچه های تالاب ها و آبگیرها بازگشایی شود تا از وقوع هرگونه حادثه جلوگیری شود.

فرتوت نیا در بخش دیگر سخنان خود از پیش بینی بارش برف در ارتفاع ۲۰۰ متری شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به طور یقین در مناطق بالادست از قبیل حیران، ونه بین، چملر، مشند، دگرمانکشی، گیلده، سیج و مناطقی از بخش لوندویل سفید پوش خواهد شد.

وی اضافه کرد: باغداران و گلخانه داران باید تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در هشدارهای صادر شده ارتفاع امواج دریای خزر در منطقه آستارا بین ۲ الی ۳ متر پیش بینی شده است، تأکید کرد: هرگونه فعالیت دریانوردی و صید و صیادی تا سه روز غیرممکن خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی بندر مرزی آستارا، میانگن بارش شهرستان را در بلند مدت اقلیمی فروردین ماه ۸۶ میلی متر برشمرد و یادآور شد: بیشترین بارش در فروردین ۱۳۹۸با بارش ۲۰۸ میلی متر ثبت شده است که با توجه به بارش پیش رو، به طور یقین شاهد ثبت رکوردی جدید در ایستگاه سینوپتیک خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش بینی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید