Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تردد در استان خراسان جنوبی نسبتا زیاد است، اما «طرح فاصله گذاری اجتماعی»  در ۲۴ نقطه استان از ۸ فروردین آغاز شده و  ماموران نیروی انتظامی  شبانه روز مشعول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  رویکرد اصلی دولت  در ممنوعیت و محدودیت‌ها مراعات حال مردم است، تصریح کرد: ما تاکنون کمترین توقیف و جریمه را داشتیم. اصناف نیز همکاری بسیاری خوبی داشتند و این درحالی است که طی چند روز گذشته کم‌تر از ۱۰ درصد اصناف غیرمجاز کار خود را شروع کردند که بلافاصله به آنها تذکر داده شد.

معتمدیان با بیان اینکه تلاش کردیم با بحث‌های آموزشی از شیوع این بیماری در استان جلوگیری کنیم،  یادآور شد: در روز طبیعت مردم همکاری خوبی داشتند و عدم حضور آن‌ها در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها بسیار چشمگیر بود. تمام تلاش ما این است که مصوبات ستاد ملی مقابله با کروما و همین طور تصمیمات ستاد استانی کرونا را در اسرع وقت اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: طرح فاصله گذارى اجتماعى در استان فارس موفقیت آمیز بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است