Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@11:39:09 GMT

جریان تجارت ایران و امارات ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۶۵۱۱

جریان تجارت ایران و امارات ادامه دارد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، فرشید فرزانگان با بیان اینکه تجارت ایران و امارات همچون گذشته ادامه دارد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا و نظر به اهمیت سلامتی تک تک شهروندان کشورها، پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی برای پذیرش و حمل بار صادراتی در تمامی کشورها اجرایی می‌شود که بر این اساس، در مورد پذیرش محموله‌های صادراتی کالاهای ایرانی از سوی کشور امارات نیز، رویه تعیین شده به این شکل است که حمل و نقل کالا باید به صورت کانتینرهای یخچال‌دار صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات افزود: بر این اساس، حمل بار میوه و محصولات درختی، جالیزی و سبزی با لندی کرافت و کشتی در حال انجام است و همچنان ادامه دارد؛ البته تغییراتی در ساعت فروش بار در کشور امارات ایجاد شده که بر این اساس معاملات از ساعت ۶ تا ۱۳ تعیین شده و بقیه روز، بازار تعطیل است.

وی تصریح کرد: بر این اساس هیچ‌گونه توقفی در روابط تجاری ایران و امارات صورت نگرفته ولی به هر حال اجرای برخی پروتکل‌های بهداشتی ممکن است برخی کندی‌ها را در تجارت ایجاد کند به نحوی که برای پذیرش برخی کانتینرهایی که نیاز به اخذ مجوزهای خاص از جمله انجام تست و آزمایش دارد، رویه با سرعت کمتری پیش می‌رود.

فرزانگان گفت: در مورد حمل هوایی نیز برخی ایرلاین‌ها کالاهای اساسی از امارات به سمت ایران حمل می‌کنند که در این رابطه نیز کار در حال انجام است و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با بیان اینکه از شنبه ۱۶ فروردین ۹۸ امارات اعلام قرنطینه کرده و یکسری از مشاغل با نظر کمیته عالی بحران و مرکز مبارزه با کووید ۱۹ کاملاً تعطیل هستند؛ ضمن اینکه برای تردد مردم و وسایل نقلیه نیز محدودیت‌هایی وجود دارد؛ به نحوی که در مرکز دوبی، تنها یکی از اعضای خانواده برای خرید از داروخانه یا تهیه مایحتاج و مواد غذایی اجازه خروج از خانه را دارد و البته این خروج نیز با لحاظ کردن تمامی پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای فعالیت مشاغل نیز فهرست بلندبالایی وجود دارد که کدام یک از مشاغل باید دورکار باشند؛ اما گمرک از جمله مراکز اداری است که باید به فعالیت خود ادامه دهد و خدمات رسانی نماید؛ اما به هر حال در برخی موارد کار با تأخیر پیش می‌رود که کاملاً امری طبیعی است.

فرزانگان خاطرنشان کرد: صادرات ایران به امارات در مورد میوه، بسیار حائز اهمیت است که هم اکنون نیز کار در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا تجارت خارجی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)



منبع:پیج tarafdaricom

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) حرکات تماشایی ادن هازارد در جریان دیدار خیریه در کشور قطر (فیلم) شوت قدرتی کارلوس ، 15 تخته استایروفوم حریف او نشدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • پروژه جعل تاریخ شیعه