Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه گورکانی دبیر سمن وصال پایدار گفت: حضرت علی اکبر (ع)دارای شخصیت بالای معنوی و اخلاقی است و از جهت سیرت و خلق و خوی، شبیه ترین مردم به پیامبر اکرم(ص) بود

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مرضیه گورکانی دبیر سمن وصال پایدار با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع)دارای شخصیت بالای معنوی و اخلاقی است و از جهت سیرت و خلق و خوی، شبیه ترین مردم به پیامبر اکرم(ص) بود اذعان داشت: امسال نیز بنا به پیش بینی های صورت گرفته از روز17 تا 23 فروردین ماه مصادف با نیمه شعبان هفته گرامیداشت جوان در پیش رو است و اقداماتی باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای این ایام طراحی شده تا این هفته در شأن جوانان شهرستان سربیشه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورکانی اشاره کرد باتوجه به اینکه هدف اصلی ما در این ایام تشویق همشهریان به ماندن در خانه است ماهم باتوجه به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان تصمیم بر این شد برنامه را بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا علاوه براینکه تشویق به ماندن در خانه می کنیم بتوانیم محیط خانواده ها را شاد و صمیمی کنیم.

دبیر سمن وصال پایدار افزود: در این رقابت که در فضای مجازی برگزار می گردد همه گروه های سنی می توانند در قالب موضوعات نقاشی با محوریت (حضرت علی اکبر (ع) ، مقابله با کروما)، دابسمش، استنداپ، نمایش کوتاه در قالب فیلم موبایلی و با مشارکت خانواده ، طراحی،عکس از سفره آرایی و... شرکت کنند

مرضیه گورکانی در انتها اضافه کرد شرکت کنندگان می توانند آثار هنری خودشون را برای ما ارسال کنند تا در بستر فضای مجازی  به آدرس @mbirjandgقرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی