Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ پاشایی، فرمانده انتظامی خوی در استان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص خبر تخریب خودروی پلیس راهور انتظامی شهرستان خوی توسط یک راننده غیر بومی درفضای مجازی طی روز گذشته گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان خوی پلیس راهور شهرستان حسب وظیفه قانونی به یک دستگاه خودروی پلاک یکی از استان‌های کشور دستور ایست و اعمال قانون را داده که متاسفانه راننده خودروی غیر بومی در مقابل اعمال قانون اقدام به تخریب خودروی پلیس راهور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نهایت راننده خودروی مذکور دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات محترم قضایی شد.

کد خبر 498407 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر استان آذربایجان غربی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان مهم‌ترین علت رخداد تصادفات درون‌شهری استان را در فروردین سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد و عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری بوده است.

وی افزود: در فروردین سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور کردستان خاطرنشان کرد: به‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرها را در پی داشته است، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده اضافه کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت را در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه داشته است که همواره بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: تصادف عابران پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد نداشتن در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابران پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهند پیشگیری کنند.

کد خبر 747797

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است