Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:08:27 GMT

کشف 2 تن و 529 کيلو مواد افيوني در خاش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۲۰۶

کشف 2 تن و 529 کيلو مواد افيوني در خاش

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 529 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان "خاش" و دستگیری 3 قاچاقچی خبر داد.
به گزارش آریا و به نقل از پایگاه پلیس، ‏فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 529 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "خاش" و دستگیری 3 قاچاقچی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای، از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته یک خودروی وانت نیسان و 2 خودروی پژو 405 و پژو پارس متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در یکی از محور‌های فرعی شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.
سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران 3 نفر از آن‌ها دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در مجموع 2 تن و 529 کیلو و 31 گرم انواع مواد افیونی شامل؛ یک تن و 598 کیلو و 531 گرم تریاک و 930 کیلو و 500 گرم حشیش را به همراه 2 قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف مواد افیونی خاش استان سیستان و بلوچستان مواد افیونی تن و 529

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۷۰۰ کیلو گرم گردو خارجی قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در رودبار کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد