Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:01:09 GMT

موسوی: ایران همواره قدردان چین است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۳۴۲

ساعت 24-سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی با اشاره به شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری و پیشگامی چین در مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد که ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.

 سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی با اشاره به شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری و پیشگامی چین در مبارزه با ویروس کرونا (کووید19) تأکید کرد که ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی یکشنبه‌شب در این توئیت آورده است: دولت و ملت چین پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای کمک‌های سخاوتمندانه به سایر کشورها در اقصی نقاط جهان است.
وی افزود: شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری چین در مهار کرونا شایسته تبریک است.

موسوی تصریح کرد: ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ایران همواره قدردان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد