Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:31:50 GMT

۲ روستای شهرستان کرمانشاه به ویروس کرونا آلوده شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۶۳۳

۲ روستای شهرستان کرمانشاه به ویروس کرونا آلوده شدند

فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه افزود: ارتش و نیروی انتظامی استان باید ایستگاه ایست و بازرسی و ایجاد محدودیت های شدید تردد در این ۲ روستا را اعمال کنند.
وی اظهار داشت: پایگاه سلامت شهرستان نیز هرچه سریعتر اطرافیان و افرادی که به این روستا رفت و آمد داشته اند را شناسایی، نظارت و رصد کنند زیرا اگر آنها افراد روستا با دیگران در ارتباط باشند برای کل شهر کرمانشاه خطر بزرگی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه خواستار مراقبت های ویژه بهداشتی مقابله با کرونا، توجیه و آموزش خانوارها و اهالی این روستاها نسبت به رعایت نکات قرنطینه و تردد توسط مرکز بهداشت و بهداری شد.
رنجبر، همچنین خواستار نظارت بیشتر و بازرسی دقیق بر فعالیت داروخانه ها و لوازم بهداشتی توزیع کننده مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی شد.
فرماندار کرمانشاه وضعیت این شهرستان را خطرناک اعلام کرد و گفت: متاسفانه بعد از سیزده بدر مردم کمتر رعایت می کنند و خیابان ها شلوغ شده لذا باید مسوولان و رسانه ها به مردم هشدار جدی بدهند.
رنجبر همچنین از نظارت بر صفوف نانوایی و برخی تجمعات هشدار داد و گفت: برخی از مراکز پرازدحام شهر کرمانشاه مانند میدان آزادی، میدان شهدا، پرنده فروش ها و توپخانه باید نیروی انتظامی نظارت بیشتری داشته باشد.
وی به صاحبان فروشگاه ها، نانوایی ها و مراکز توزیع کننده موادبهداشتی هشدار داد و تاکید کرد افرادی که به این مراکز مراجعه می کنند باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر بازشدن ادارات از ۲۳ فروردین گفت: فعالیت اصناف و بازار نیز به ترتیب با مشاغل کم ریسک شروع می شود و اسامی این اصناف و مشاغل را وزارت کشور طی روزهای آینده اعلام می کند.
وی خواستار حضور پررنگ تعزیرات، بازرسان اصناف در سطح شهر کرمانشاه برای نظارت بر قیمت اقلام بهداشتی، ماسک، ژله ضدعفونی و دستکش شد.
او گفت: شهرداری همچنان به ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر اقدام کند زیرا تا زنجیره این بیماری قطع نشود نمی شود کاری کرد و بهترین کار در خانه ماندن و قرنطینه است.
تاکنون در استان کرمانشاه ۳۱۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا که ۳۵ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت روان کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت روان کرمانشاه ویروس کرونا سلامت روان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا