Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:08:56 GMT

تقویم ممنوعیت صید در آب‌های هرمزگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۶۴۲

تقویم ممنوعیت صید در آب‌های هرمزگان اعلام شد

رئیس گروه امور صید شیلات هرمزگان با اشاره به برنامه ممنوعیت صید برخی آبزیان در آبهای استان تقویم ممنوعیت صید در آبهای هرمزگان در سال 99 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهاره هرمزی امروز اظهار کرد: صید هامور ماهیان از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 در آبهای استان هرمزگان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این تقویم صید ماهی حلوا سیاه و شوریده نیز از اول اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه 99 در صیدگاههای این استان واقع در آبهای خلیج فارس و دریای عمان ممنوع اعلام شده است.

رییس گروه امور صید شیلات هرمزگان با اشاره به تغییر زمان ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید در سالهای اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی و اقلیمی و همچنین اظهارنظر جامعه صیادی زمان ممنوعیت صید این ماهی در چند سال اخیر به  15فروردین تا پایان اردیبهشت ماه تغییر یافته است.

هرمزی، زمان ممنوعیت صید میش ماهیان را نیز از15 مردادماه تا پایان شهریورماه اعلام کرد.

 وی با بیان اینکه ممنوعیت صید در روش مشتا نیز از 16 فرودین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است تصریح کرد: صید میگو نیز در استان هرمزگان در تمام طول  سال به جز فصل صید میگو (اوایل مهر تا پایان آبانماه) ممنوع است.

هرمزی با تاکید بر رعایت تقویم فصول ممنوعیت صید اظهار کرد: شیلات هرمزگان همه ساله با توجه به فصل تخم ریزی آبزیان به ویژه گونه‌های ارزشمند در فصل بهار، نسبت به اعلام زمان ممنوعیت صید اقدام و اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: صید ماهی هرمزگان بندرعباس اردیبهشت ماه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، مصادف با ۲۷ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۶ می ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۳ و ۳۳ دقیقه 

طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه 

اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه

اذان مغرب امروز ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه 

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۱۹ دقیقه 

دیگر خبرها

  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به افق قم
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۱۵ اردیبهشت به افق قم 
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۱۵ اردیبهشت در زنجان