Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:44:44 GMT

کشف ۴ تن چوب قاچاق در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۷۳۶

کشف ۴ تن چوب قاچاق در فردیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ  بیژن جنتی،رئیس پلیس فردیس گفت: ماموران انتظامي این شهرستان در اجراي طرح مقابله با قاچاق کالا موفق به شناسائي عاملان قاچاق چوب در اين شهرستان شدند.
سرهنگ جنتی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اهری در حین گشت زنی در محدوده جاده شهریار با مشاهده ۲ دستگاه خودروی نیسان که بار چوب داشتند به آن‌ها مشکوک که در بررسی مدارک خودرو و بار خودرو مشخص شد چوب‌ها فاقد هرگونه مدرک و مجوز قانونی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس فردیس در پایان گفت : در بازرسی از این ۲ خودرو مقدار ۴ تن چوب قاچاق کشف و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / م . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چوب قاچاق قاچاق چوب کشفیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن