Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:12:45 GMT

فالکائو بین دوراهی قطر و عربستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۹۰۱

فالکائو بین دوراهی قطر و عربستان

مهاجم پیشین تیم‌های اتلتیکومادرید و منچستریونایتد ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش سر از قاره آسیا در بیاورد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادامل فالکائو که تجربه بازی برای تیم‌های مختلف در دو قاره آمریکای جنوبی و اروپا را دارد، ممکن است در مقطع پایانی دوران حرفه‌ای‌اش راهی فوتبال باشگاهی آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید اعلام کرد، این مهاجم کلمبیایی که در حال حاضر عضو تیم گالاتاسرای ترکیه است و تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد، ممکن است در تابستان پیش رو برای کسب تجربه چالشی جدید راهی قطر یا عربستان شود.

براساس این گزارش، دو باشگاه السد قطر و الهلال عربستان حتی پیشنهادهایی به فالکائو 34 ساله ارائه کرده‌اند، مهاجمی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 14 میلیون یورو تخمین زده شده است.

مهاجم پیشین تیم‌های اتلتیکومادرید و موناکو که دو تجربه حضور قرضی ناموفق در تیم‌های منچستریونایتد و چلسی را بین سال‌های 2014 تا 2016 دارد، در تابستان گذشته با امضای قراردادی سه ساله با دستمزد پنج میلیون یورو در سال به گالاتاسرای پیوست.

پیام فالکائو به کی‌روش پس از دعوت نشدنش به تیم ملی کلمبیا

فالکائو در سوپرلیگ ترکیه عملکرد خوبی از خود نشان داده و در 20 بازی از رقابت‌های مختلف 10 گل به ثمر رسانده و یک پاس‌گل هم داده است. همین بازی‌های خوب سبب شده است تا قطری‌ها و عربستانی‌ها مشتری او شوند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید چلسی منچستریونایتد تیم فوتبال السد قطر گالاتاسرای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید چلسی منچستریونایتد تیم فوتبال السد قطر گالاتاسرای اتلتیکو مادرید چلسی منچستریونایتد تیم فوتبال السد قطر گالاتاسرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دوراهی سنا برای تیک تاک
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم