Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:20:20 GMT

افزایش شمار فوت شدگان بر اثر کرونا ویروس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۹۷۹

افزایش شمار فوت شدگان بر اثر کرونا ویروس

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس  ۱۷۷ نفر رسیده است گفتک: از این تعداد آبادان ۶۱ نفر، خرمشهر ۹۱ نفر وشادگان ۲۵ نفر هستند.

او افزود:از ۱۷۷ نفر بیمار کرونایی ۱۴۳ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین شمار فوت شدگان را ۱۷ نفر برشمرد و ادامه داد: از این تعدا آبادان ۵ نفر، خرمشهر ۱۰ نفر و شادگان ۲ نفر بر اثر کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه دیروز ۱۹ نفر بستری و ۱۶ نفر ترخیص شدند گفت:در حال حاضر ۸۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

او تاکید کرد: مردم در خانه بمانند و مراقب افراد پرخطر خانواده باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:هنوز به کنترل نسبی بیماری نرسیده ایم و اگر محدودیت‌ها رفع شود ممکن است شاهد افزایش بیشتر موارد مثبت بیماران کرونایی باشیم.

سلمان زاده گفت:هشدار می‌دهم که شرکت در تجمعات و حضور در بازار افزایش آمار بیماران در روز‌های آینده را رقم می‌زند.

او در پایان افزود:سه بیمار مبتلا در خرمشهر با هم در مراسم عروسی شرکت کرده بودند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان آبادان اخبار پزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی