Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با بخش خبری این باشگاه درباره سالی که گذشت، گفت: سال 98 ما شرایط خوبی داشتیم تا اینکه سرمربی تیم جدا شد. تا زمان انتخاب فرهاد مجیدی چند امتیاز مهم از دست دادیم و این موضوع باعث شد از نظر روحی و امتیازی کمی عقب بیافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم با پیش آمدن ویروس کرونا، لیگ تعلیق شد و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.

وی افزود: به خاطر کرونا در خانه بمانیم. این روزها ما هم در خانه تمرین می‌کنیم تا سریع‌تر این روزها بگذرد و سلامتی به جامعه برگردد. هرچند که تمرین انفرادی با تمرین گروهی یکی نیست، ولی ما هم مثل همه مردم در پویش در خانه بمانیم، شرکت داریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت بازی‌هلی لیگ تصریح کرد: از نظر من چون تیم‌ها هزینه کرده‌اند و بخشی از لیگ هم سپری شده، در صورتی که در یک ماه پیش روی مسئله کرونا حل شود، می‌توان بعد از یک فرصت حدودا یک ماهه برای آماده‌سازی تیم‌ها، ادامه لیگ را برگزار کرد. با این‌حال اگر موضوع کرونا در روزهای پیش روی حل نشود، بهتر است امسال را از تقویم در بیاورند، گویا وجود نداشته است. ‌با این شرایط تیمی قهرمان نمی‌شود. احتمالا لیگ‌های دیگر نیز همین کار را بکنند.

کریمی خاطرنشان کرد: در کشور ما خدا را شکر شرایط نسبت به اروپا بهتر است و مردم خیلی رعایت می‌کنند. همانطور که گفتم اگر تا یک ماه دیگر شرایط خوب شد، می‌توان ادامه لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد ولی اینکه بدون ادامه دادن لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم، درست نیست. ‌

وی در پایان درباره بهترین خاطره سال 98 ‌خود گفت: گلی که به پارس جنوبی زدم خیلی خوب بود و اعتماد به نفسم را برگرداند. گل مهمی در تمام دوران فوتبالم بود.‌

104 / 351 علی کریمی استقلال کرونا در ورزش لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی کریمی استقلال کرونا در ورزش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید