Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرانتخابی با اشاره به ممنوعیت سفر به گیلان و تعطیلی اماکن گردشگری، ضریب اشغال مراکز اقامتی استان را صفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «شهرود امیرانتخابی» امروز(دوشنبه، ۱۸ فروردین) در جمع خبرنگاران به اقدامات این اداره کل در مقابله با کرونا ویروس اشاره و عدم پذیرش مسافران در واحدهای اقامتی این استان را نخستین اولویت در مقابله با این ویروس منحوس اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان تمامی واحدهای بوم‌گردی و اقامتگاه‌های استان تعطیل و پذیرش هر مسافری در این خوزه ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افزود: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری، ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات را به صفر رساند.

 

وی با تاکید بر نظارت مستمر روزانه بر تاسیسات گردشگری استان بیان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در گیلان، عمده واحدهای بوم‌گردی استان به‌صورت داوطلبانه و خودجوش اقدام به تعطیلی این مراکز کرده و از پذیرش گردشگران خودداری کردند.

 

امیرانتخابی با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی ابنیه تاریخی استان تصریح کرد: این اقدامات پیشگیرانه در موزه‌ها و اماکن تاریخی استان به‌طور مستمر انجام می‌شود.

 

وی همچنین از دوخت ماسک به همت هنرمندان استان خبر داد و اظهارداشت: هنرمندان صنایع‌دستی استان نیز در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، به‌صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه‌های خود اقدام به دوخت و توزیع ماسک رایگان کردند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی در واحدهای گردشگری استان مراتب را به شماره تلفن‌های ٠١٣٣٣٧٣٧١٣٠ و ٠١٣٣٣۶١٨۴۶۵ گزارش کرده تا اقدام قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی واحدهای گردشگری اقامت گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید