Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:22:20 GMT

تجهیزات حفاظتی برای کادر درمان هرمزگان ذخیره شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۳۸۴

تجهیزات حفاظتی برای کادر درمان هرمزگان ذخیره شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر عدم کمبود تجهیزات حفاظت شخصی برای کادر درمانی استان گفت: برای کادر درمان می‌توانم بگویم یک ذخیره بسیار خوبی از تجهیزات حفاظت شخصی برای چند ماه درمان استان در اختیار داریم. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

حسین فرشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: تامین تجهیزات مراقبت فردی اولویت‌ اول دانشگاه علوم پزشکی است، قطعا کادر درمان به عنوان پیشانی مبارزه با بیماری کرونا دچار ضعف و بیماری شوند درمان از دست ما خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با تسنیم: ظرفیت انجام تست کرونا در هرمزگان 3 برابر شد+ فیلمرئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: پیک بسیار بزرگ ‌کرونا در‌ صورت تجمعات غیرضروری ‌خواهیم داشت + فیلم‌استاندار هرمزگان: تولید ماسک در هرمزگان به 150 هزار عدد در روز افزایش می‌یابد/ برخورد با تجمع در پارک‌های ساحلی‌

وی افزود: به همین دلیل تمام تلاش ما بر این است تا جایی که برایمان مقدور است لوازم مراقبت فردی شامل لباس و تجهیزات کامل PPE، ماسک، دستکش و انواع مواد ضدعفونی کننده آماده کنیم و الحمدالله در حال حاضر از این نظر در سطح استان نگرانی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای نیاز جامعه نیز فقط در مورد ماسک کمی کمبود داریم اما سایر محصولات از جمله دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده مشکلی وجود ندارد و به اندازه نیاز در حال توزیع است.

فرشیدی تصریح کرد: اما برای کادر درمان می‌توانم بگویم یک ذخیره بسیار خوبی برای چند ماه درمان استان در اختیار داریم.

در ادامه مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: فاطمه رستخیز و میثم میرزاده 

انتهای پیام/862/ش

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس