Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه رادیویی «فرش بنفشه» با اجرای منصور ضابطیان که از ابتدای نوروز 99 پخش خود را آغاز کرد تا بیستم فروردین به پخش خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی  برنامه رادیویی «فرش بنفشه»، این برنامه به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان از سوم فروردین ماه هر روز به مدت 150 دقیقه روی آنتن رادیو ایران رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه رادیویی علاوه بر اتفاقات متعدد موسیقایی و میزبانی از گروه های موسیقی چون عجم بند، بابک افرا، پوریا اخواص، حامد طاها، مهران موثقی، عماد عمرانی، اهورا مزده خواننده نوجوان، كلمست و... که به صورت زنده در برنامه به اجرا پرداختند، تا به حال مهمانان تلفنی متعددی نیز داشته است.

منصور ضابطیان در دو هفته اخیر با چهره‌های شناخته‌شده متعددی از جمله علی نصیریان، مرجانه گلچین، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، محمد بحرانی، وزیر ارتباطات و فناوری، پوریا شکیبایی، داریوش فرضیایی، مجید اخشابی، برزو ارجمند، الهام پاوه نژاد، سپند امیرسلیمانی، بهروز رضوی، بهناز جعفری، آلبرت کوچویی، گلاره عباسی، فرزانه منصوری، نیما رئیسی، گیتی خامنه، اصغر همت، هومن خیاط، هدایت هاشمی و... گفتگو کرد که اغلب این گفتگوها جریان ساز شدند.

همچنین گفتگوهای روز با مسئولان درباره آخرین اخبار از کرونا، وضعیت راه‌های کشور و محدودیت های کرونایی و دیگر مسائل مهم روزمره این مجله رادیویی را از حیث پرداختن به اتفاقات روز نیز موفق جلوه داد.

«فرش بنفشه» از توجه به اتفاقات فضای مجازی نیز غافل نبود و محمدرضا فکری کمدین خراسانی که قطعه تقلید صدای او از زنده یاد محمد نوری و تبدیل ترانه «جان مریم» به یک قطعه طنز کرونایی حسابی سروصدا کرده بود نیز نه تنها به برنامه آمد بلکه قطعه جدیدی را نیز مختص این برنامه رادیویی ساخت که از آن رونمایی شد.

روز گذشته معاون صدا نیز در اظهارنظری از سه برنامه گفتگو محور و مجلات ترکیبی که عملکرد بسیار خوبی داشتند نام برد که «فرش بنفشه» رادیو ایران را در این بین نمایندگی می کرد.

پخش این برنامه که هر روز ساعت 17 روی آنتن می رود، به دليل تماس ها و پيام های مكرر مخاطبان و درخواست و حمايت های مردمی از برنامه و با توجه به تمديد تعطيلات تا ٢٠ فروردین ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو منصور ضابطیان نوروز 99 برنامه فرش بنفشه برنامه رادیویی فرش بنفشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟