Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در نامه‌ای به معاون وزیر کشور پیشنهادات وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون فعالیت واحد‌های صنفی با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 13:21 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۷۸

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، عباس قبادی در نامه‌ای به حسین ذوالفقاری «معاون وزیر کشور و رییس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا» پیشنهادات وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون فعالیت واحد‌های صنفی با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تبعات ناشی از برگشت مسافران نوروزی را جهت طرح در ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صمت در این نامه آورده است که تمامی واحد‌های مرتبط با زنجیره تامین، تولید و عرضه موادغذایی و بهداشتی شامل فروشگاه‏های زنجیره‏ای، سوپرمارکت‏ داران، خواربارفروشان، لبنیات فروشان، فروشندگان میوه و سبزی، فروشندگان محصولات پروتئینی نظیر قصابی‏ها، مرغ فروشی‏ها و ماهی فروشی‏ها، نانوایی‏ها، مراکز تهیه غذا‌های آماده بیرون‏بر، تعمیر و تاسیسات فنی خودرو و منازل، حمل و نقل بار و مسافر دورن ‏شهری و کسب و کار‌های مجازی در ایام و ساعات کاری مشابه سنوات عادی باید با رعایت پروتکل‏های بهداشتی نسبت به ارایه خدمت به شهروندان مبادرت ورزند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت زمان‏بندی لازم برای بررسی تبعات ناشی از برگشت مسافرین نوروزی (از سیزدهم فروردین) به شهر محل سکونت، سایر واحد‌های صنفی با صلاحدید ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تا پایان فروردین تعطیل باشند.

قبادی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس گزارش آتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص وضعیت کنترل شیوع کرونا ویروس، فهرست بازگشایی تدریجی واحد‌های صنفی به تفکیک رسته‌های صنفی و بر مبنای شاخص‏هایی از قبیل ضرورت ارایه خدمات‏رسانی، میزان اشتغال، اثرگذاری فعالیت در شیوع بیماری تا ۲۵ فروردین ماه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فعالیت ۸۵ درصد از واحد‌های صنفی از ۳۰ فروردین از سر گرفته می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صنعت اخبار اقتصادی واحد های صنفی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت