Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:59:28 GMT

تالار حافظ سرخ پوش شد/ریزش ۴۱۴۲ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۹۱۸

تالار حافظ سرخ پوش شد/ریزش ۴۱۴۲ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات سومین روز کاری خود در هفته جاری برخلاف ۲ روز گذشته روند نزولی داشت و با ریزش ۴۱۴۲ واحدی در ارتفاع ۵۶۹ هزار و ۷۶۱ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (دوشنبه 18 فروردین) سومین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد 1434 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 575 هزار و 338 واحد آغاز کرد اما در ادامه روز این روند معکوس شد به طوری که شاخص کل با ۴۱۴۲ واحد ریزش معادل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۲ درصد به ۵۶۹ هزار و ۷۶۱ واحد رسید.

 

بر اساس جدول معاملاتی امروز شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۱۰۴ واحد افت معادل ۰.۷۲ درصد به ۱۵۱ هزار و ۸۵۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۸۸ واحد رشد معادل ۰.۳۴ درصد به ۲۰۵ هزار و ۴۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۵۸ واحد افزایش، معادل ۰.۳۴ درصد به ۱۳۶ هزار و ۴۲۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۴۱۸ واحد ریزش، معادل ۰.۳۳ درصد به ۷۴۱ هزار و ۱۳۸ واحد، شاخص بازار اول با ۴۲۰۹ واحد افت معادل ۱.۰۴ درصد به ۴۰۰ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰۹۵ واحد ریزش معادل ۰.۲۵ درصد به یک هزار و ۲۱۸ واحد رسیداما در ادامه روز این روند معکوس شد به طوری که شاخص کل با ۴۱۴۲ واحد ریزش معادل ۰.۷۲ درصد به ۵۶۹ هزار و ۷۶۱ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۱۰۴ واحد افت معادل ۰.۷۲ درصد به ۱۵۱ هزار و ۸۵۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۸۸ واحد رشد معادل ۰.۳۴ درصد به ۲۰۵ هزار و ۴۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۵۸ واحد افزایش، معادل ۰.۳۴ درصد به ۱۳۶ هزار و ۴۲۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۴۱۸ واحد ریزش، معادل ۰.۳۳ درصد به ۷۴۱ هزار و ۱۳۸ واحد، شاخص بازار اول با ۴۲۰۹ واحد افت معادل ۱.۰۴ درصد به ۴۰۰ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰۹۵ واحد ریزش معادل ۰.۲۵ درصد به یک هزار و ۲۱۸ واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای بورس با 1992 واحد، کالا با 191 واحد، تاصیکو با 162 واحد، همراه با 162 واحد، بفجر با 158 واحد و شیران با 126 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل تنها نماد وتجارت با 122 واحد افت بود که در لیست بالای جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس بر این نماد تاثیر منفی داشت. صبح امروز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و حكشتي - كشتيراني جمهوري اسلامي ايران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها تنها نماد ونوين - بانك‌اقتصادنوين روند صعودی داشت.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات امروز نمادهای وبملت – بانک ملت، وتجارت – بانک تجارت، غگل – گلوکوزان، شپنا – پالایش نفت اصفهان، غسالم – سالمین، ومعادن – توسعه معادن و فلزات و وبصادر – بانک صادرات ایران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی روند نزولی داشتند.

 

در پایان معاملات امروز ۶ نماد  وبملت با ۶۲۸ واحد، فارس با ۵۸۵ واحد، رمپنا با ۵۴۱ واحد، فملی با ۴۴۶ واحد، ومعادن با ۴۰۸ واحد و کگل با ۳۰۲ واحد افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند و به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، یک میلیون و ۲۳۵ نوبت معاملاتی، ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

 

 

یادآور می شود: شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (یکشنبه 17 فروردین) در دومین روز کاری خود در هفته جاری با ۶ هزار و ۵۹۴ واحد رشد معادل ۱.۱۶ درصد در ارتفاع ۵۷۴هزار و ۲۰ واحدی ایستاد. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با یک هزار و ۷۵۷ واحد افزایش معادل ۱.۱۶ درصد به ۱۵۲ هزار و ۹۸۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ۳هزار و ۴۹۵ واحد رشد معادل ۱.۷۴ درصد در ارتفاع ۲۰۴ هزار و ۳۸۸ واحدی، شاخص قیمت (هم‌وزن) با  2 هزار و ۳۲۵ واحد معادل ۱.۷۴ درصد افزایش به ۱۳۵ هزار و ۹۸۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۱ هزار و ۴۹۳ واحد افزایش معادل ۱.۵۷ درصد به ۷۴۳هزار و ۶۶۳ واحد، شاخص بازار اول با ۴هزار و ۸۹ واحد رشد معادل ۱.۰۲ درصد و شاخص بازار دوم با ۱۶ هزار و ۵۴۵ واحد افزایش معادل ۱.۳۷ درصد به ترتیب به ۴۰۴هزار و ۹۷۵ و یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۱۱۵ واحد رسیدند.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وبملت، وتجارت، غگل، شپنا، غسالم، ومعادن و وبصادر نیز جز نمادهای پربیننده بازار بورس بودند. نمادهای همراه با ۵۸۹ واحد، کویر با ۴۴۹ واحد، پارس با ۳۱۳ واحد، بورس با ۲۳۲ واحد و اخابر با ۲۲۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی با ۲۷۵ و ومبلت با ۲۵۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و به این ترتیب در پایان معاملات روز گذشته بیش از ۷ میلیارد و ۶۱۱ میلیون سهم و حق تقدم در یک میلیون و ۲۱۷ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان در بازار بورس داد و ستد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس معادل ۰ ۷۲ درصد واحد ریزش معادل ۰ پایان معاملات واحد رشد معادل واحد افت معادل بیشترین تاثیر اوراق بهادار شاخص کل بورس هفته جاری واحد افزایش شاخص بازار شاخص قیمت روز گذشته بر شاخص معادل ۱ هم وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳