Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در این جلسه درباره برنامه‌ای که باید برای فیفا ارسال می‌شد و در خصوص اساسنامه و انتخابات صحبت کردیم. موضوع دبیرکلی نبی حل و او به صورت رسمی دبیرکل فدراسیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اساسنامه فدراسیون گفت: برنامه تغییر اساسنامه را به فیفا ارسال می‌کنیم و اگر فیفا تأیید کند اجرایی می‌شود. دبیر کل برای این موضوع یک برنامه تهیه و آن را به فیفا ارسال می‌کند و طبق آن جلو خواهیم رفت.

شیعی در خصوص اینکه آیا از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا کرده است گفت: من از باشگاه پیکان استعفا کرده ام، اما از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استعفایی نکرده ام. همان‌طور هم که می‌بینید در جلسات حاضر می‌شوم.

او در مورد اینکه به نظر می‌رسد دوست دارد لیگ با همین شرایط به اتمام برسد، اظهار داشت: شب گذشته پیشنهاد دادم که اگر قرار است لیگ تعطیل شود با همین شرایط به فصل بعد انتقال پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در مورد برگزاری بازی در شهر‌های گرم مانند کیش گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام. این موضوع را سازمان لیگ باید توضیح بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود شیعی فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم