Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:43:26 GMT

اقدام جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۳۴۷

اقدام جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا

مدیرعامل اپل به تازگی اعلام کرده که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد در هفته یک میلیون ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی را به تولید برساند.

به گزارش ایسنا، تیم کوک، مدیر عامل اپل به تازگی تحت تاثیر شروع گسترده و ویروس کرونا و افزایش شمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد از این پس تولید ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان ها را به یک میلیون واحد در هفته برساند تا بدین ترتیب بتواند در مقابله با شیوع این ویروس خطرناک و جلوگیری از افزایش شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به آن نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش CNBC، وی همچنین در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: نحوه بسته بندی ماسک‌های پوشاننده صورت نیز به صورت کاملاً اتوماتیزه و با سرعت تمام انجام می گیرد؛ به گونه‌ای که هر ۱۰۰ واحد در یک جعبه تنها در عرض مدت ۲ دقیقه بسته بندی می شود.

تیم کوک همچنین افزود: ما با بهره گیری از تمامی مهندسان و طراحان محصولات خود و همچنین همکاری با سایر قطعه سازان و فعالان در صنایع بسته بندی سعی داریم حمایت خود را از کادر درمانی و پزشکی فعال در بیمارستانهای مختلف نشان داده و به اثبات برسانیم.

اپل همچنین پیشتر ۲۰ میلیون واحد ماسک فیلتر دار N۹۵ به بیمارستان ها ، مراکز درمانی و دولت‌های مختلف اهدا کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپل کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی