Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:21:14 GMT

عشایر خوزستان در حال کوچ هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۴۹۴

عشایر خوزستان در حال کوچ هستند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی مومنی رئیس اداره امور عشایر ایذه گفت: برخی از عشایر استان چهارمحال و بختیاری که برای گذراندن زمستان به مناطق قشلاقی خوزستان کوچ‌کرده بودند اکنون در حال برگشت به مراتع خود هستند.

او افزود: باوجود توضیحات و تلاش فراوان برای قانع کردن این عشایر در تعویق زمان کوچ، برخی از خانوار‌ها در حال کوچ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی بیان داشت: آن ها می‌گویند که قرارداد آن‌ها برای استفاده از مراتع در خوزستان به اتمام رسیده و اگر دیرتر خود را به چهارمحال و بختیاری برسانند، در آنجا نیز مرتعی نصیبشان نخواهد شد و یک یا ۲ چوپان کار انتقال هر گله دام را انجام می‌دهند و به خاطر دلایل آن‌ها نمی‌شود جلوی کوچ آن‌ها را گرفت.

رئیس اداره امور عشایر ایذه تصریح کرد: صحبت‌های لازم با عشایر ایذه‌ای انجام شده و آن‌ها فعلا در این شهرستان باقی می‌مانند و کوچ خود را به تعویق انداخته‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوچ عشایر دامداری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو

به گزارش جام جم آنلاین، دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا تخلیه تظاهرکنندگان طرفدار غزه را از محوطه دانشگاه به تعویق انداخت.

ریاست دانشگاه کلمبیا ضمن اعلام این خبر افزود که مذاکرات با تظاهرکنندگان حامی فلسطین پیشرفت نشان داده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه دعوت نشده است.

این خبر در حالی است که شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد که بر اساس آمارها، دانشجویان ۴۰ دانشگاه در آمریکا و کانادا برای اعلام همبستگی با غزه تحصن کرده اند.

منابع خبری هم اعلام کردند که پلیس آمریکا تحصن دانشجویان دانشگاه ایندیانا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف حمله قرار داد. این حمله پس از آن صورت گرفت که تحصن کنندگان حاضر به جمع کردن چادهای نصب شده در محوطه دانشگاه نشدند.

به گفته منابع مذکور، پلیس دست‌کم ۳۳ دانشجوی معترض به نسل کشی در غزه را در این دانشگاه بازداشت کرده است.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشینگتن در حمایت از غزه و فلسطین نیز با وجود بازداشت‌ها و سرکوب‌ها همچنان ادامه دارد.

پلیس آمریکا دانشجویانی را در دانشگاه اوهایو در حمایت از غزه و فلسطین تظاهرات کرده بودند، هدف حمله و سرکوب قرار داد و شماری از آنها را بازداشت کرد.

این تحولات در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس آمریکا طی هفته گذشته حدود ۵۵۰ دانشجو حامی فلسطین و غزه را در دانشگاه‌های بزرگ این کشور بازداشت کرد.

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت