Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: نبی با اکثریت مطلق آرا به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد و همچنین اعضا از زحمات شکوری تشکر کردند. تاریخ انتشار: 14:15 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۹۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیرمهدی علوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیح داد که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*در جلسه امروز ابتدا موضوع انتخاب دبیرکل مورد بررسی و نظر قرار گرفت و با قاطعیت مطلق آرا قرار گرفت و نبی رسما به عنوان دبیرکل فدراسیون معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضا از زحمات شکوری تشکر و آرزوی توفیق برای او داشتند.

*به صورت عادی در طول سال همیشه مباحث و موضوعات مختلفی بین کنفدراسیون و فدراسیون در موضوعات ارتباطی وجود دارد و این مکاتبات در موضوع اجرایی و حقوقی وجود دارد، اما چیزی که واقعیت دارد تصمیم‌گیری است که در هیئت رئیسه با تمام نفرات و با قاطعیت نبی را انتخاب کردند.

*مسئله دومی که در جلسه امروز مطرح شد، درباره اصلاح اساسنامه بود که یک جدول زمانی مشخص برای اولین بار هست و موارد مختلفی را درباره فرآیند اصلاح اساسنامه، دستورالعمل و آیین‌نامه انتخاباتی در خود دارد که این موضوع هم مصوب شد و جدول زمانی مصوب شد و در موعد زمانی مقرر خود، به مبادی ذی‌ربط در فیفا ارسال خواهد شد. جزئیات زمان‌بندی اصلاح اساسنامه در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد، اما این اولین بار است که در موضوع اصلاح اساسنامه موضوعات به صورت روشن و مشخص انجام خواهد شد.

*در مقاطعی شاهد بودیم که شاید اصطلاح بی تقوایی که شکل گرفت و مطرح شد، مباحثی بود که در مجموع ۱۸ فروردین ۹۹ فضا به شکلی پیش رفت که این موضوع به تائید رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید و همین حالا در سایت AFC هم نبی دبیرکل فدراسیون است.

*به طور حتم برگزاری مجمع اصلاح اساسنامه و به تبع آن برگزاری مجمع انتخاباتی در دستور کار سریع و جدی فدراسیون فوتبال است.

*یک جلسه ۴-۵ ساعته بین اعضای هیئت رئیسه و دوستان مرتبط در‌ای اف سی برگزار شد و دوستان توضیحات کامل خود را دادند. شاید در مکاتبات برخی موارد روشن و شفاف نباشد، اما در جلسه‌ای که به صورت مجازی برگزار شد، تمام جزئیات مدنظر و پرسش‌های مدنظر کنفدراسیون با توضیح فدراسیون ایران همراه بود و در کمترین زمان مورد قبول، تائید و اعلام رسمی کنفدراسیون انجام شد.

بیشتر بخوانید: انتخاب نبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امیر مهدی علوی فدراسیون فوتبال دبیرکل فدراسیون فدراسیون فوتبال عنوان دبیرکل اصلاح اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی