Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی منش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پارسال ۷۵۰ هزار و۷۸۷ تن انواع کالا از گمرکات استان به کشورهای اوراسیا صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، رشد ۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کالاهای صادر شده به کشورهای اوراسیا شامل فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، سیمان و مواد معدنی و… به ارزش ۳۲ میلیون و ۹۲۰ هزار دلار بوده است، افزود: همچنین طی مدت ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار تن انواع کالا شامل غلات، چربی‌ها و روغن‌ها، چوب، کاغذ و مقوا، ماشین آلات و … به ارزش ۶۸۵ میلیون و ۷۷۶ هزار دلار از کشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه میزان واردات کالا نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، از لحاظ وزنی و ارزشی ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد، افزود: کشورهای اوراسیا شامل روسیه، قزاقستان، ارمنستان، قرقیزستان، بلاروس هستند که موافقتنامه موقت تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۸ اجرایی و تخفیفات تعرفه‌ای نیز در حوزه صادرات و واردات اعمال شده است.

کد خبر 4893745

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی یوسفی گمرکات مازندران صادرات غیرنفتی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین سال جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان است. 

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا