Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبریان از تحقق برنامه آزمون دوره ای نازل توزیع سوخت مایع در سال ۹۸ خبر داد و گفت: بیش از دو هزار فقره آزمون دوره ای از نازل های سوخت مایع در لرستان انجام شد.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: با مراجعه کارشناسان استاندارد به جایگاه های توزیع سوخت مایع (بنزین و گازوئیل)، در سال گذشته 2298 فقره آزمون دوره ای از نازل ها به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندار لرستان اظهار داشت: آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع جایگاه ها، با استفاده از توان کارشناسی سه آزمایشگاه های همکار و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان انجام می شود و نظارت های لازم در قالب گشت مشترک صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش، نازل های سوخت مایع بر اساس برنامه ریزی انجام شده، چهار بار در سال مورد آزمون دوره ای قرار می گیرند.

 

آزمون دوره ای 143 باسکول سنگین در لرستان

 

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه  در سال گذشته 143 باسکول سنگین مورد آزمون دوره ای قرار گرفت، افزود: آزمون دوره ای باسکول ها به صورت سالی یک بار در سطح استان انجام می شود و هدف از انجام آن بررسی میزان فروشی وسایل سنجش است.

 

وی اظهار کرد: در راستای تکالیف قانونی سازمان ملی استاندارد و در جهت بررسی صحت کار باسکول ها، در سال 98 کلیه باسکول های سنگین مورد استفاده در مراکز خرید محصولات کشاورزی استان مورد آزمون دوره ای قرار گرفت.

 

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: در این طرح آزمون اولیه، سنواتی، پس از تعمیر و صحت کار باسکول های ثابت همکف استان از جمله تعاونی‌های روستایی، اتحادیه های امور عشایری، و سیلو و انبارهای شرکت غله توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد انجام شد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت آزمون استاندارد نازل های سوخت مایع آزمون دوره ای باسکول ها نازل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، در گفتگویی خطاب به مردم ایران گفت: اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که ما عملیات وعده صادق را به نمایندگی از مردم ایران انجام دادیم و هرکسی از مردم ایران هم اگر اینچنین مسئولیتی داشتند، حتما همین کار را انجام می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات خواسته مردم ایران بوده است، گفت: سوخت موشک های ما و پیشران پهپاد ها، حاصل از خواست و اراده ملت بزرگ ایران است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901094

دیگر خبرها

  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!