Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تولید ماسک در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده خط تولید ماسک صنعتی سه لایه با ظرفیت ۵۰ هزار ماسک به‌زودی در منطقه ویژه بوشهر راه‌اندازی می‌شود. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری از کرونا استان بوشهر با بیان اینکه مشاغل کم ریسک از هفته آینده فعالیت آنان از سرگرفته می‌شود اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا مشاغل و کسبه کم ریسک از هفته آینده فعالیت آنان از سر گرفته می‌شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این عرصه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه 305 رسته مشاغل در عرصه بازار و اصناف در استان بوشهر شناسایی شده است تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه فروش الکترونیکی دارای جایگاه بالایی است چراکه در سال گذشته بر اساس تراکنش‌های مالی انجام شده، استان بوشهر در کشور دارای رتبه چهارم است و این در حالی است که رتبه استان نسبت به سال‌های قبل چهار برابر افزایش یافته است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به فعالیت 2 سامانه فروش اینترنتی ویژه اصناف و کسبه افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده 60 هزار واحد صنفی در کشور می‌توانند تجارت الکترونیکی و فروش اینترنتی داشته باشند که این نوع فروش  نقش ویژه‌ای در کنترل ویروس کرونا دارد.

حسینی با قدردانی از کسبه و بازاریان استان در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: در راستای فروش کالا به صورت اینترنتی 523 واحد صنفی استان بوشهر در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و نشان اینماد و آرم نماد اعتماد دریافت کرده‌اند.

وی، وضعیت تولید و عرضه محلول ضدعفونی و ژل در استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: تولید و عرضه این محلول نسبت به اوائل انتشار ویرس کرونا بیش از 20 برابر افزایش یافته به‌گونه‌ای که اکنون بازار از وجود این محصولات اشباع شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف در استان خبر داد و بیان کرد: تولید دستکش یکبار مصرف در استان بوشهر از ظرفیت تولید روزانه 8 هزار جفت به 35 هزار عدد افزایش یافته که آخر هفته این ظرفیت  به 160 هزار جفت خواهد رسید.

حسینی، تولید ماسک در استان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تولید ماسک صنعتی سه لایه در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با ظرفیت 50 هزار ماسک به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی، با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های مشترک برای بازرسی و نظارت بر رعایت واحدهای صنفی در پیشگیری از بیماری کرونا تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عرصه ارائه خدمات به مردم در بخش‌های تولیدی و صنفی به ویژه کسبه و بازار امری مهم و ضروری است و گشت‌های بازرسی و نظارت این مهم را مورد بررسی قرار می‌دهند و با متخلفان برخورد قاطع می‌کنند.

فعالیت کسب و کارهای کم ریسک استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیمارستان صحرایی 40 تختخوابی در دشتستان راه‌اندازی کرد سپاه استان بوشهر 7200 بسته معیشتی میان محرومان بوشهری توزیع کرد

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: واحدهای صنفی و کسب‌ و کارهایی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند پس از تذکر اولیه پلمب می‌شوند چراکه تاکنون بیش از 200 واحد صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نکرده‌اند پلمب شده است.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا معدن و تجارت استان بوشهر پروتکل های بهداشتی رئیس سازمان صنعت راه اندازی تولید ماسک انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین