Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@11:23:07 GMT

دستگیری 2 سارق حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۲۶۵

دستگیری 2 سارق حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی

حوادث رکنا: 2 سارق حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی با شلیک های هوایی ماموران دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین مافی" رئیس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: ساعت 22:15 شب گذشته ماموران کلانتری 125 یوسف آباد در محدوده خیابان "امیر آباد" در حال گشت زنی بودند، مشاهده می کنند، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ در کنار خودرویی سواری توقف کرده و سرنشین خودرو از خودروی سواری پیاده و مشغول باز کردن در خودرو پارک شده در کنار خیابان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عوامل کلانتری برای جلوگیری از ورود خسارت بلافاصله دستور ایست پلیس را صادر می کنند، ادامه داد: در این لحظه سرنشین خودرو سوار بر خودروشان شده و هر دو متهم از محل گریختند.

وی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد و ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوائی موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

کلانتر محله یوسف آباد با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، خودروی متهمان سرقتی بوده و از محدوده محله یافت آباد سرقت شده است، گفت: هر دو متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت خودرو سفید رنگ اعتراف و اظهار داشند قصد داشتیم خودروی دیگری را سرقت و با فروش لوازم آن هزینه مصرف مواد مخدر مان را تامین کنیم.

سرهنگ مافی بااشاره به اینکه هر دو متهم 38 و 40 ساله به کلانتری منتقل شدند و با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، اضافه کرد: هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس سرقت سرقت خودرو مواد مخدر زندان اخبار حوادث ماموران دستگیر شلیک سارق حرفه ای تعقیب و گریز پلیسی کرونا فیلم عکس تلگرام تهران کرونا ویروس ویروس کرونا بیمارستان زن جوان تعقیب و گریز دو متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب