Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:04:42 GMT

فقط دو مسافر در صندلی عقب سوار شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۳۱۷

فقط دو مسافر در صندلی عقب سوار شوند

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت اظهار داشت: این موضوع از هفته آخر اسفند سال ۹۸ در سازمان تاکسیرانی مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس این مساله را به تاکسیرانان اعلام کردیم.

وی افزود: رانندگان تاکسی مجاز هستند جهت پیشگیری از کرونا تنها دو مسافر را در صندلی عقب سوار کنند و کرایه تاکسی برای مسافران مشابه قبل در نظر گرفته شده و تغییری نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همه تاکسی‌های خطوط مختلف پایتخت ابلاغ و اعلام شده است، خاطر نشان کرد: تاکسیران‌ها موظفند مبالغ درج شده بر روی برچسب نرخ را از مسافران بگیرند و هیچگونه افزایش نرخی پیش از طی شدن روال قانونی مجاز نیست.

قنادان بیان داشت: همچنین از طریق لینکی که به تاکسیرانان پایتخت اعلام کرده‌ایم در حال شناسایی دقیق آمار مبتلایان به کرونا در میان رانندگان تاکسی هستیم.

همچنین محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز امروز اعلام کرد: اجرای طرح فاصله گذاری در اتوبوس‌های پایتخت انجام می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در دست اقدام است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی شرکت تاکسیرانی فاصله گذاری اجتماعی کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: درجات شهرداری‌های هیر، قصابه، نمین، اسلام‌آباد، بیله‌سوار، پارس‌آباد و گیوی ارتقا پیدا کرد و این درجات شهرداری‌ها در بهره‌مندی بیشتر آن‌ها از اعتبارات و منابع ملی اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در جریان اهدای درجه شهرداری بیله‌سوار به شهردار این شهر، اظهار کرد: درجه شهرداری‌ها بر اساس سه شاخص جمعیت شهر، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری‌ها تعیین می‌شود.

وی افزود: بر اساس این درجات، شهرداری می‌تواند از اعتبارات و منابع ملی بیشتر بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: بر این اساس، درجه شهرداری هیر از ۲ به ۴، قصابه از ۱ به ۳، نمین از ۵ به ۷، اسلام‌آباد از ۱ به ۳، بیله‌سوار از ۵ به ۷، پارس‌آباد از ۸ به ۹ و گیوی از ۴ به ۶ ارتقا پیدا کرده است.

کد خبر 751500

دیگر خبرها

  • ببینید | تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی پژو ۴۰۵
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر